Koronavirüs tedbirleri kapsamında alışveriş merkezlerinde, kapalı alanda toplanmayı önlemeye yönelik yeme-içme alanlarında masalar kaldırıldı. Ancak vatandaşlar sipariş ettikleri yiyecekleri yerde yiyerek yasağı çiğnedi. O anlar vatandaşın kamerasına yansıdı.
Pandemi nedeniyle masaların kaldırıldığı AVM'lerde vatandaş yerde yemek yedi
Loading...