Belçika basını Fenerbahçe-Antwerp maçını böyle gördü!

Belçika basını ise bu mücadeleyi manşetlerine taşıdı. İşte o başlıklar...

WALFOOT

"1 puan... Hiç yoktan iyidir"

DERNIERE HEURE

"Antwerp, Fenerbahçe karşısında 1 puanı kaptı"

7SUR7

"Avrupa Ligi: Antwerp için Türkiye'de umudun paylaşımı"

Editör Hakkında